ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ:
Η Καθηγήτρια/Μεταφράστρια παραδίδει, δια ζώσης ή σε απευθείας σύνδεση
(on line) μέσω του προγράμματος Skype ή άλλου παρόμοιου προγράμματος, ομαδικά (από 2 έως 5 μαθητές) ή/και ατομικά φιλολογικά μαθήματα έναντι αμοιβής και συγκεκριμένα:
Πέραν των ανωτέρω, η Καθηγήτρια/Μεταφράστρια αναλαμβάνει έναντι αμοιβής τη διενέργεια μεταφράσεων και γλωσσικής επιμέλειας βιβλίων από την Αγγλική ή Γερμανική γλώσσα στην Ελληνική γλώσσα & από την Ελληνική γλώσσα στην Αγγλική ή Γερμανική Γλώσσα.
με την Καθηγήτρια, μέσω τηλεφώνου, e-mail [email protected] ή της φόρμας επικοινωνίας που υπάρχει στην ιστοσελίδα μας, ώστε να συμφωνήσετε, το κόστος, τις μέρες και τις ώρες των μαθημάτων.
Στη συνέχεια είναι απαραίτητη η συμπλήρωση, από τον ενήλικα μαθητή ή τον γονέα/κηδεμόνα του ανήλικου μαθητή, ειδικής φόρμας που θα σας αποστείλει η Καθηγήτρια με τα στοιχεία εγγραφής του μαθητή. Η υποβολή της φόρμας αυτής στην οποία έχετε συμπληρώσει τα στοιχεία σας είναι έγκυρη δήλωση βούλησης. Για τον λόγο αυτό σας συνιστούμε να προβαίνετε σε αυτήν μόνο αφού έχετε ενημερωθεί πλήρως για τη διαδικασία του μαθήματος από τις διαθέσιμες πληροφορίες στις αντίστοιχες θέσεις του παρόντος Δικτυακού Τόπου, ή μέσω επικοινωνίας με την Καθηγήτρια. Κατά την υποβολή της Φόρμας οφείλετε να δηλώνετε τα αληθινά σας στοιχεία. Είναι δική σας ευθύνη να διατηρείτε τα στοιχεία σας ενημερωμένα και πλήρη. Για τη χρήση των υπηρεσιών μας πρέπει να χρησιμοποιήσετε μια έγκυρη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, στην οποία θα παραλάβετε επιβεβαιωτικό μήνυμα της εγγραφής σας. Μετά την παραλαβή του μηνύματος επιβεβαίωσης της εγγραφής θεωρείται ότι έχει συναφθεί η σύμβαση παροχής υπηρεσιών με την Καθηγήτρια.
ΑΜΟΙΒΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑΣ:
Η αμοιβή της Καθηγήτριας συμφωνείται εκ των προτέρων. Ρητά δηλώνεται στο παρόν ότι ο ενήλικας μαθητής ή ο γονέας/κηδεμόνας του ανήλικου μαθητή υποχρεούται να προκαταβάλει το κόστος των μαθημάτων και οφείλει να εξοφλεί το συνολικό ποσό που αντιστοιχεί στα μαθήματα που έλαβαν χώρα τον συγκεκριμένου πακέτου/ μαθήματος, αφού συμφωνηθούν οι ώρες και το κόστος κάθε μαθήματος. Η κάθε ώρα διαρκεί εξήντα (60) λεπτά.
Το Ωρολόγιο Πρόγραμμαδιαμορφώνεται μετά από συνεννόηση της Καθηγήτριας και των μαθητών, οριστικοποιείται και ανακοινώνεται εγκαίρως από την Καθηγήτρια πριν την ημερομηνία έναρξης των μαθημάτων. Το Ωρολόγιο Πρόγραμμα μπορεί να τροποποιηθεί, στα ιδιαίτερα μαθήματα, μόνο με τη σύμφωνη γνώμη της Καθηγήτριας και του μαθητή, και στα ομαδικά μαθήματα κατόπιν συμφωνίας μεταξύ της Καθηγήτριας και όλων των μαθητών που έχουν ενταχθεί στο ίδιο τμήμα.
ΑΚΥΡΩΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ:
Σε εξαιρετικές περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης επιτρέπεται ακύρωση του μαθήματος, υπό την προϋπόθεση ότι η Καθηγήτρια θα ειδοποιείται τουλάχιστον πέντε (5) ώρες πριν τη συμφωνημένη ώρα του μαθήματος και εφόσον ταυτόχρονα συμφωνείται η αναπλήρωσή του μέσα στον ίδιο μήνα. Η παραπάνω διαδικασία ακύρωσης δικαιολογείται μέχρι το πολύ τέσσερις (4) φορές, ανά σχολικό έτος. Ο ενήλικας μαθητής άλλως ο γονέας/κηδεμόνας του ανήλικου μαθητή θα υποχρεούται να καταβάλλει κανονικά την συμφωνημένη αμοιβή προς την Καθηγήτρια για κάθε επιπλέον ακύρωση πέραν των άνω τεσσάρων φορών ανά σχολικό έτος, εκτός εάν συμφωνηθεί διαφορετικά μεταξύ της Καθηγήτριας και του μαθητή.
Σε περίπτωση απουσίας μαθητή από κάποιο μάθημα, η Καθηγήτρια δεν είναι υποχρεωμένη να επαναλάβει την παράδοση του συγκεκριμένου μαθήματος και οι διδακτικές ώρες που αντιστοιχούν στα μαθήματα που δεν παρακολούθησε ο μαθητής χρεώνονται κανονικά, εκτός εάν συμφωνηθεί διαφορετικά μεταξύ της Καθηγήτριας και του ενήλικα μαθητή ή του γονέα/κηδεμόνα του ανήλικου μαθητή που απουσιάζει. Η Καθηγήτρια όμως θα στέλνει όλο το απαραίτητο υλικό (σημειώσεις, ασκήσεις κλπ) του συγκεκριμένου μαθήματος στον απόντα μαθητή. Σε κάθε περίπτωση δύναται να συμφωνηθεί η μεταφορά του συγκεκριμένου μαθήματος σε άλλη μέρα και ώρα εφόσον συμφωνήσουν τόσο η Καθηγήτρια όσο και όλοι οι μαθητές του συγκεκριμένου τμήματος. Σε περίπτωση που επιθυμούν όλοι οι μαθητές του τμήματος την ακύρωση ενός μαθήματος τότε ισχύουν τα ανωτέρω αναγραφόμενα για τα ιδιαίτερα μαθήματα.
Εάν ένα μάθημα (ατομικό ή ομαδικό) δεν πραγματοποιηθεί λόγω αδυναμίας / κωλύματος της Καθηγήτριας οι διδακτικές αυτές ώρες θα αναπληρώνονται στο ακέραιο, το συντομότερο δυνατό, σε ημερομηνία και ώρα που θα συναποφασίζουν η Καθηγήτρια και οι μαθητές που είναι ενταγμένοι στο τμήμα.
προηγούμενη σύμφωνη γνώμη της Καθηγήτριας αλλά και του ενήλικα μαθητή ή του γονέα/κηδεμόνα του ανήλικου μαθητή, σε περίπτωση που η Καθηγήτρια το θέλει για διαφημιστικούς λόγους. Απαγορεύονται ακόμα και οι φωτογραφίες δίχως την έγκριση και των δύο πλευρών.
υπηρεσιών από απόσταση σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν. 2251/1994. Κατά συνέπεια, ο αντισυμβαλλόμενος έχει δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολόγητα από τη σύμβαση μέσα σε χρονικό διάστημα δεκατεσσάρων (14) ημερών, που αρχίζουν από τη στιγμή της παραλαβής του μηνύματος επιβεβαίωσης της Εγγραφής του Μαθητή στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έχει δηλωθεί και σε κάθε περίπτωση πριν από την παροχή της υπηρεσίας. Το δικαίωμα υπαναχώρησης ασκείται με την αποστολή σχετικής δήλωσης υπαναχώρησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected]
Εφόσον έχει παρασχεθεί μέρος της υπηρεσίας (π.χ. δύο ώρες μαθήματος), η αμοιβή για τα μαθήματα που έχουν ήδη πραγματοποιηθεί οφείλεται κανονικά και η υπαναχώρηση αφορά το υπόλοιπο – μη εκπληρωθέν – μέρος της σύμβασης.
/ σχολικό έτος. Καθώς οι
συναλλαγές πραγματοποιούνται σε πραγματικό χρόνο, δεσμευτική τιμή είναι αυτή με την οποία πραγματοποιήσατε την εγγραφή σας. Η συγκεκριμένη τιμή ισχύει για το τρέχον ακαδημαϊκό / σχολικό έτος. Οποιαδήποτε τροποποίηση του κόστους των μαθημάτων μετά τη σύναψη της σύμβασης γίνεται κατόπιν συμφωνίας των μερών.
Καθένα από τα συμβαλλόμενα μέρη έχει το δικαίωμα να καταγγείλει εγγράφως τη σύμβασηοποιαδήποτε στιγμή. Η καταγγελία ισχύει έπειτα από την παραλαβή της από το αντισυμβαλλόμενο μέρος και ενεργεί για το μέλλον. Το κόστος των μαθημάτων που τυχόν έχουν πραγματοποιηθεί μέχρι τη στιγμή της παραλαβής της καταγγελίας, οφείλεται σε κάθε περίπτωση.
κάποιου βιβλίου, προκειμένου να αρχίσει η διαδικασία, θα πρέπει να έλθετε σε επαφή με την Μεταφράστρια, μέσω τηλεφώνου, e-mail info@voula-
limperopoulou.gr ή της φόρμας επικοινωνίας που υπάρχει στην ιστοσελίδα μας, ώστε να συμφωνηθεί το κόστος της παρεχόμενης υπηρεσίας, η ημερομηνία ολοκλήρωσης και ο χρόνος και τρόπος παράδοσης του έργου.
Με την αποδοχή της εκάστοτε προσφοράς, τεκμαίρεται ότι αποδέχεστε ανεπιφύλακτα τους κάτωθι όρους παροχής υπηρεσιών:
έργο συμφωνείται εκ των
προτέρων. Το κόστος αποστολής του έργου μέσω courier επιβαρύνει τον Πελάτη. Αν επέλθουν αλλαγές στο κείμενο, κατ΄ απαίτηση του Πελάτη καθ΄ οιονδήποτε χρόνο, ενόσω η Μεταφράστρια επεξεργάζεται την παραγγελία του Πελάτη, τότε το κόστος της μετάφρασης/επιμέλειας ενδέχεται να αναπροσαρμοστεί σε σχέση με την επιπλέον εργασία.
ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΕΡΓΟΥ:
Ο χρόνος, ο τόπος και ο τρόπος παράδοσης του έργου έχει συμφωνηθεί εκ των προτέρων. Ο συμφωνημένος χρόνος παράδοσης είναι δεσμευτικός μόνο αφότου η Μεταφράστρια αναγνώσει, ακούσει ή εν γένει λάβει γνώση του υλικού προς μετάφραση ή επιμέλεια και έχει λάβει τις συνολικές οδηγίες και καθοδηγήσεις του Πελάτη.
ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ:
Μετά την αποδοχή της προσφοράς, δεν επιτρέπεται οποιαδήποτε τροποποίηση ή ακύρωση του σχετικού αιτήματος του Πελάτης, παρά μόνο κατόπιν έγγραφης συμφωνίας της Μεταφράστριας. Ο Πελάτης μπορεί να ακυρώσει μια παραγγελία αν το έργο προς μετάφραση/επιμέλεια δεν έχει ακόμα αναληφθεί από την Μεταφράστρια. Σε διαφορετική περίπτωση, ο Πελάτης υποχρεούται να καταβάλει ολόκληρη τη συμφωνημένη αμοιβή.
ΑΝΩΤΕΡΑ ΒΙΑ:
Αν για λόγους ανωτέρας βίας (π.χ. απεργίες, καιρικές συνθήκες, τεχνικά προβλήματα κ.α.), δεν μπορούμε να εκπληρώσουμε την παραγγελία σας στο προκαθορισμένο διάστημα που έχουμε ορίσει, σε καμία περίπτωση δεν μπορούμε να θεωρηθούμε υπεύθυνοι γι΄ αυτό. Θα επικοινωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο δυνατό για να μας ενημερώσετε σχετικά με τον αν επιθυμείτε να προχωρήσουμε στην ολοκλήρωση της παραγγελίας σας υπό τα νέα δεδομένα και σε νέο χρονικό διάστημα.
παράδοση του (μέσω courier ή ηλεκτρονικά μέσω e-mail). Δεν ευθυνόμαστε για τυχόν λάθη κατά την αποστολή του έργου και για το λόγο αυτό δεν μπορείτε να αιτηθείτε αποζημίωση από εμάς. Λόγω της φύσης των υπηρεσιών μετάφρασης και επιμέλειας βιβλίων, ενδέχεται να εμφανιστούν μεταφραστικά ή ορθογραφικά / συντακτικά λάθη. Ο Πελάτης οφείλει να μας ενημερώσει εντός της άνω προθεσμίας προκειμένου να προβούμε στις σχετικές διορθώσεις χωρίς επιπλέον χρέωσή του. Μετά την πάροδο της άνω προθεσμίας και την αποδοχή του έργου, δεν γίνονται αποδεκτές αλλαγές, αναθεωρήσεις ή επιστροφές αντιτίμου και ουδεμία ευθύνη φέρουμε για τυχόν πλημμέλειες του έργου.
ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ:
Καταγγελίες περί προβλημάτων με την ποιότητα του έργου θα πρέπει να μας αποστέλλονται εγγράφως (μέσω mail) εντός των ως άνω οριζόμενων πέντε (5) εργάσιμων ημερών και θα πρέπει να συνοδεύονται από επαρκείς διευκρινίσεις και αιτιολόγηση, που να στοιχειοθετούν αναμφισβήτητα την πλημμέλεια του παραδοθέντος έργου.
Τυχόν προβλήματα σε μέρος του έργου δεν επηρεάζουν την αποδοχή και παραλαβή του υπόλοιπου έργου (όπως ενδεικτικά τα υπόλοιπα αρχεία ή τις υπόλοιπες ενότητες του έργου).
Η μεταφράστρια δεν αναλαμβάνει καμία ευθύνη για την καταλληλόλητα των μεταφράσεων ως προς τον σκοπό για τον οποίο τις προορίζει ο πελάτης, ούτε για θετικές ή αποθετικές ζημίες που τυχόν προκληθούν στον πελάτη από αυτές. Σε περίπτωση που η μετάφραση/επιμέλεια δεν ανταποκρίνεται στον σκοπό για τον οποίο ζητήθηκε, ο Πελάτης δικαιούται να ζητήσει, κατόπιν συναινέσεως της Μεταφράστριας, τη μείωση του αντιτίμου για την παρασχεθείσα εργασία.
ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΥΛΙΚΟΥ:
Με την πάροδο ενός (1) μήνα από την ολοκλήρωση της μετάφρασης / επιμέλειας βιβλίου και την παράδοσή του, διαγράφουμε από τον server μας όλο το σχετικό υλικό του Πελάτη, βάση του οποίου έλαβε χώρα η μετάφραση/επιμέλεια.
οποιαδήποτε στιγμή και χωρίς προειδοποίηση. Παρακαλείσθε να ελέγχετε ανά τακτά χρονικά διαστήματα τους γενικούς όρους παροχής υπηρεσιών καθώς η συνεχής χρήση της συνεπάγεται ότι αποδέχεστε αυτές τις αλλαγές.